29.4.2021
Tässä vastauksia muutamiin yleisimpiin asiakkaita askarruttaneisiin kysymyksiin. Mikäli vastaus ei löydy näistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chat-toiminnon kautta tai info@sisustaulkona.fi tai 050-373 5152.
OMA TILAUS
Onko tilaukseni tullut perille?
- Kaikista tilauksista lähtee automaattinen tilausvahvistus järjestelmästämme. Jos se ei ole tullut perille, voi ongelma olla sähköpostiosoitteen oikeinkirjoituksessa tai viesti on mennyt roskapostien joukkoon. Voit tilata meiltä uuden tilausvahvistuksen.
Milloin tilaukseni toimitetaan?
- Toimitusaika riippuu tuotteesta ja tavarantoimittajasta. Tyypillisesti
Missä tilaukseni nyt liikkuu?
- Verkkokaupan ohjelmisto ei valitettavasti tunne tilauksen käsittelyn välivaiheita. Ohjelmiston mukaan tilaus on joko vastaanotettu tai käsitelty. Jos tuotteen toimitusaika on pitkä, pyrimme antamaan valmistajan näkemyksen toimitusajasta.
Jos tuote on Postin kuljetettavana, voi sitä seurata täältä.
Miten voin vaihtaa tuotteita tilaukseen?
- Jos tilaus on jo postitettu, voi tuotteet vaihtaa vain seuraamalla tilauksen palautuskäytäntöä, johon ohjeet jäljempänä.
- Jos kyse on tilaustuotteista eikä niitä ole vielä tullut Suomeen, voi tuotteita vaihtaa neuvottelemalla asiakaspalvelumme kanssa asiasta. Mikäli tuotteita on varastossa, on vaihto melko helppoa. Erikoistuotteiden osalta pyydämme huomioimaan, ettei niiden vaihto ole mahdollista.
Miten tilauksen voi peruuttaa?
- Tilauksen palautusohjeet näet täältä