Viallinen tai puuttuva tuote
Lähetystä noudettaessa tai vastaanotettaessa tulee tarkistaa paketin kunto ja tuotteet mahdollisimman pian. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, ilmoita asiasta kuljettajalle tai noutopaikan toimipisteeseen merkinnän tekemiseksi kuljetustietoihin.
Ilmoita vauriosta tai puuttesta chat-toimintomme kautta tai info@sisustaulkona.fi ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.
Palautusoikeus
Noudatamme Kuluttajasuojalakia ja ostajalla on 14 päivän palautusoikeus tuotteilla vastaanottopäivästä laskettuna. Kauppias palauttaa rahat asiakkaan tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palautumisesta.
Asiakaspalautuksen täytyy sisältää kaikki samat tuotteet mitä paketissa oli vastaanotettaessa, mukaan lukien kuitti tai lähete. Asiakaspalautus on pakattava aina hyvin eikä osoitekorttia saa liimata suoraan tuotepakettiin.
Asiakas saa tutustua palautettavaan tuotteeseen ja kokeilla samaan tapaan miten hän voisi kokeilla sitä liikkeessä. Asiakas ei kuitenkaan saa ottaa tuotetta käyttöön. Mikäli ehdot eivät täyty, meillä ei Kuluttajasuojalain mukaan ole velvollisuutta ottaa tuotetta vastaan (Kuluttajansuojalaki 6. luku 23§).
Asiakas vastaa palautuksen lähetyskuluista viallisia tuotteita lukuun ottamatta. Tuotteet voi palauttaa osoitteella:
SisustaUlkona.fi
Tulppatie 16-18 B
00870 Helsinki
puh. 050-5552299
Palautusoikeus ei koske erikseen asiakasta varten räätälöitäviä tai tilattavia tuotteita, elleivät ne ole viallisia.
Yritysten välisissä kaupoissa ei ole palautusoikeutta.